Khofidotur Rofiah
Khofidotur Rofiah, urodzona w Surabaya, Indonezja, marzec 1989. Posiada wykształcenie w zakresie pedagogiki specjalnej Universitas Negeri Surabaya, Indonezja. Pod koniec 2020 r. rozpoczęła studia doktoranckie na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Jeśli chodzi o karierę zawodową, zajmowała się różnymi dziedzinami, a w latach 2011-2013 została nauczycielem specjalnym dla uczniów niepełnosprawnych w kilku szkołach, które prowadziły edukację włączającą w Surabaya. W 2014 r. rozpoczęła karierę na Uniwersytecie Negeri Surabaya jako wykładowca na Wydziale Edukacji Specjalnej, aż do chwili obecnej. Rofiah angażuje się również w sprawy związane z dziećmi o specjalnych potrzebach i edukacją integracyjną, zarówno w ramach wewnętrznych, jak i zagranicznych funduszy instytucjonalnych. Obecnie koncentruje się na edukacji integracyjnej i opracowaniu systemu komunikacji opartego na słowach kluczowych dla dzieci z barierami komunikacyjnymi, a mianowicie Signalong Indonesia. Ponadto, jest również zaangażowana w działalność organizacji zawodowych związanych z niepełnosprawnością i edukacją specjalną, zarówno na poziomie krajowym, jak i globalnym. Temat jej pracy doktorskiej to „Postawy nauczycieli wobec edukacji włączającej dla dzieci wyjątkowych w perspektywie międzykulturowej” pod kierunkiem prof. Joanny Kossewskiej (UP) i prof. Kierona Sheehy’ego (Open University UK).