Zbigniew Słuszkiewicz
Zbigniew Słuszkiewicz jest absolwentem Filozofii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie (2007). Ukończył także studia podyplomowe z zakresu Pedagogiki Specjalnej w tej samej uczelni (2012), Autyzm, Zespół Aspergera i Całościowe Zaburzenia Rozwojowe, Diagnoza i Terapia (z wyróżnieniem) na Uniwersytecie WSB w Dąbrowie Górniczej (2015) oraz Psychologię Kryzysu i Interwencję Kryzysową na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie (2019). Jest absolwentem Diverse Intelligences Summer Institute 2021, wspartego grantem Fundacji Johna Templetona i prowadzonego przez University of California, Los Angeles. W 2022 roku został nagrodzony naukowym grantem PRELUDIUM Narodowego Centrum Nauki, przeznaczonym na dwuletni program badawczy zatytułowany „The Pragmatic Turn in Embodied Cognition and Mark Rowlands’ Category of ”the Moral Subject.” Pracuje jako nauczyciel etyki i terapeuta behawioralny w Centrum Autyzmu i Całościowych Zaburzeń Rozwojowych w Krakowie. Jego obszary zainteresowań naukowych obejmują filozofię moralną, nauki kognitywne (szczególnie ucieleśnione poznanie i aktywne wnioskowanie), etykę zwierząt, psychologię porównawczą oraz filozofię umysłu.